poniedziałek, 18 czerwca 2012

Już są :)) !!!

Wczorajsza eskapada do lasu zaowocowała pierwszymi grzybkami. 
Prawdziwka znalazł mąż, a ja kurki i gołąbki. Byliśmy krótko, bo z godzinkę . 
Już marzę o prawdziwym grzybobraniu.Wybiorę się sama , bez żadnych ogonków w postaci Pierdusi .
Cudownie było tak sobie pochodzić miedzy drzewami .
Więc zapraszam do lasu , na pewno coś znajdziecie :)))













 zielony żuczek walczący z mrówkami 






 Róża pomarszczona (rosa rugosa )






leśne malinki jeszcze zielone





 mały Włóczykij





 leśny storczyk: podkolan biały(Platanthera bifolia)









źródło:Wikipedia KLIK

 ZIELONY STOP




Pójdźmy w tamtą stronę...



I na koniec błękitne niebo i przydrożny krzyż pod starą lipą































Pa, pa !!


10 komentarzy:

  1. Aż mi zapachniało grzybkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj u nas była ogromna burza, popadało, może i grzybki też się pojawią;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi włóczykij boski hihih i ta czaszka! ;) hihihi słodziak do zechlania ;)... piękne zdjęcia, piękna przyroda, aż zachciało mi się spacerku ;)... bardzo podoba mi się krzyż hihihi, ale ja jestem spaczona w tym klimacie, uwielbiam tak przystrojone krzyże i kapliczki ;)... a taką różę posadziłam w ogródku pięknie pachnie ;)... buziaki ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mokro to i grzybki,też lubię włóczyć się po lesie niekoniecznie tylko po grzyby.Zdjęcia bardzo ładne, maluch super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach zapachniało mi lasem!
    cudowna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w takim razie muszę się przejść do lasu poszukać grzybków:) Jagody też już są więc do zbieranie marsz!!! :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zbierać grzybki. Obecnie nie mam zbytniej możliwości, ale i tak postaram się coś zorganizować w tym kierunku :)
    Najlepsze są dla mnie kurki i kanie no i oczywiście prawdziwki :)
    Piękna u Was okolica.
    Mały Włóczykij przesłodki :D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta nasza Polska ...................... dziękuję :)))))))

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.