piątek, 31 maja 2013

Bajecznie, kolorowo i słodko. Ooo !! ♥♥♥

Witam serdecznie  i  zapraszam do obejrzenia moich ostatnich romantycznych "szyjątek", czyli króliczków  a la maileg. Uszyłam je dla blogowej koleżanki i jest to część jej projektu , ale o tym innym razem.
Dwie królicze damy mają letnie kolorowe sukienki , z materiału z  serii Holly Hobbie, zaś jedna króliczka  zostałam uszyta  w wersji biało-szarej  .
Tradycyjnie sukienki króliczków uzupełniają pantalonki :)
Trochę też pobawiłam się szydełkiem.
Jako jeden z  elementów  tła pysznie prezentuje się mój ostatni "starociowy" zakup - imbryk w poziomki, a w nim bukiet kwiatów z mojego ogródka/goździki, naparstnice, kwiat Mojżesza.


 "złapały" trochę słonka  leniuchując w fotelu:)
  - potem przeniosły się do domku...















W maju miałam urodziny. Z tek okazji dostałam od koleżanki Gosi świetny świecznik na tealight do powieszenia lub do postawienia oraz książkę o pozytywnym przesłaniu.




Upiekłam pyszne babeczki kokosowe. Dwie osoby spróbowały i poprosiły o przepis.
A przepis znajdziecie TUTAJ :)
Zostały mi żółtka, więc zrobiłam domowe lody:)
Polałam je likierem Advocat i posypałam czekoladą.
Są o niebo zdrowsze i smaczniejsze od tych ze sklepów.



     



W kuchni mam właśnie bukiet z kwiatów czarnego bzu.

                

To wszystko na dziś .
Pozdrawiam serdecznie :))

12 komentarzy:

  1. Piękne króliczki. To chyba same dziewczyny. Książkę znam, przeczytałem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie króliczki wyglądają w tym kwieciu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne królisie!!!Pięknie przystrojone!!! Takie zadowolone siedzą sobie w fotelu:))) Taki bukiet z kwiatów z ogródka jest najpiękniejszy:)))Lody i babeczki pycha:)))Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Królisie fajne w tych letnich ubrankach a lody wyglądają przepysznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez dzis u Ciebie pieknie i smakowicie..krolisie eleganckie, kwiaty z ogrodu wspaniale ze o dzbanku w poziomki nie wspomne..w tel widze piekna rame lustra a juz to jedzonka mniam mniam..i pewnie wdepne do Ciebie na te lody w przyszlam roku jak pojade do Polski na urlop.Swietny banerek w maki.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajecznie po prostu! króliki piękne, sceneria do fotografowania ich również, jedzenie wygląda bardzo apetycznie. Oglądanie Twojego bloga to przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne króliczki i mają takie słodkie pantalony... no i aranżacje, dzbanek w poziomki kwiaty z ogródka ... po prostu magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moją obiektywność w ocenie Kjijików nie licz... Kocham je wszystkie miłością ogromną... ale taką kokosową beza to bym się z przyjemnością poczęstowała
    Niedzielne słoneczne pozdrowienia zasyłam
    A z okazji urodzin spóźnione ale najszczeesze życzenia wszystkiego co dobre i piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sie patrze bardziej na to jezioro....
    to zurawieniec, nie ??? pozdrawiam cieplo i mam nadzieje bez deszczu siostra K.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe te króliki!!!!!! z okazji urodzin wszystkiego najlepszego, uwielbiam takie książki! :)
    zapraszam do wyrażenia swojej opinii na temat zawieszek do haftu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w królikach :) Na widok Twoich smakołyków aż mi ślinka cieknie ;) No i najważniejsze - sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za życzenia i tyle ciepłych słów:))

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.