sobota, 3 września 2016

Angielskie polowania

  Witam serdecznie :)
  Tytuł nieco zagadkowy☺
Nie mam tu na myśli oczywiście tradycyjnych polowań.
Jestem przeciwniczką takich okropnych zachowań, szczególnie tych w XX i XXI wieku.
Dla mnie to bestialstwo , przekroczenie granicy nikczemności.
Osoby zainteresowane tym tematem w Polsce, zapraszam na fb ,
na stronę - Ludzie przeciw Myśliwym.
Zapraszam też do stowarzyszeń  o nieco innym charakterze,
ale również bezpośrednio związanymi z losem zwierząt .
Jest to stowarzyszenie Antyfutro oraz stowarzyszenie Otwarte Klatki.
Notabene tych ostatnich jestem  członkiem.
http://www.otwarteklatki.pl/
http://antyfutro.pl/

   Angielskie polowania to  niemało historii.
Mają swój urok , ale tylko na obrazach i porcelanie .
Dziś pokażę Wam kilka moich upolowanych skarbów.
Zastanawiałam się czy podać , Wam ceny tych rzeczy , no i nie wiem sama.
Może podam, ale jeśli Was to nie interesuje to proszę dajcie znać,  nie powtórzę tego więcej.
Zakupy oczywiście poczynione na car boot sale (nazwałam je carboot'y),
czyli takiej samochodowej wyprzedaży.
Ludzie przyjeżdżają na duży plac, parking, itp. otwierają swoje bagażniki ,
czasem rozstawiają stoliki i robią wyprzedaż zbędnych przedmiotów ze swoich domów.
Wśród tych osób zdarzają się oczywiście fachowi handlowcy, którzy jeżdżą
z jednego carboot'a na drugi i sprzedają antyki.
Najlepiej kupować u zwykłych ludzi, którzy np. wyprzedają rzeczy po swoich babciach, ciotkach. Nie znają się i nie doceniają takich starych rzeczy.

Dwie figurki uroczych dziewczynek
cena za komplet 4 £









Podkładki w różyczki, dostałam gratis :)






Pierścienie na serwetki , porcelanowe w różyczki 2,5 £





Druciane koszyki . W paterach będą cudne dekoracje , niebawem jesienne.
Ociekacz na naczynia , już używamy w kuchni .
Za te trzy zapłaciłam 6 £
Zielona, druciana kura  kosztowała 2 £







Widoczne tło to nowa poszwa w rozmiarze king size , Dorma z serii Antoinette  , cena 2 £.

Z mebli przybyła nam komoda.  Ma kabriolowe nogi. Jest oryginalna , nie stylizowana .
Cena  25 £



Mam nadzieję , że Wam również coś z tych rzeczy przypadło do gustu.
Pozdrawiam serdecznie !



7 komentarzy:

  1. Udaly Ci sie zakupy.I ceny sa bardzo przystepne.Mysle, ze podawanie cen ma sens.Mozna je porownac z tymi z Allegro.Komoda jest fantastyczna no i orginalna.Bravo.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobycze. Czasami zastanawiam się dlaczego ktoś chce takie piękne rzeczy sprzedawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne łupy :) Marzą mi się takie pierścienie do serwet a podkładki przeurocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy !!! U nas cena byłaby wyśrubowana za takie cacuszka ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe skarby !!
    Ja za taki ociekacz( kolor brąz ) w Polsce zapłaciłam 120 zł..... :(
    Pozdrawiam ciepło
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne łupy w Polsce nie ma takich wyprzedazy a jak są to ceny masakryczne dlatego ja mam kilka swoich ulubionych sh własnie z gadzetami i tam wyszukuję cudne rzeczy. zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.