czwartek, 23 marca 2017

Wiosennie - domki dla ptaków i króliki

  Piekna pani
Cieszy nas twój powrót
Zieleń liści, świerszczy granie
Kwiatów pełen ogród...



  Na zielonej wyspie mamy już wiosnę.
Przykicała króliczymi susami nieco wcześniej niż w Polsce.
Kwitną kwiaty i drzewa .
To sprzyja rozwijaniu twórczości artystycznej i fantazjowaniu na tematy dekoracyjne.
Jak udekorować dom na wiosnę i Wielkanoc.
Uszyłam kilka króliczków.
Ozdobiłam kilka budek drewnianych dla ptaków.
Zrobiłam pudełko niespodziankę , w sam raz na wiosenno wielkanocny czas.
Wszystko oczywiscie w cukierkowo tildowych kolorach z nutką shabby .
Tak lubię :)










































Zapraszam na mój instagram, tam więcej zdjęć wiosny :)

https://www.instagram.com/kici_b/


Niebawem wiosenne candy
By by



5 komentarzy:

  1. Świetne domki dla ptaszków! Noszę się od miesiąca, żeby zrobić z córeczką jakieś do jej pokoju :) A sweterki króliczków z pewnością są przemiłe w dotyku!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko takie piękne. Te domki skradły moje serce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki przesłodkie !!! Wszystkie rzeczy cudowne i pracochłonne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, napracowałaś się przy tych króliczkach,domkach,a pudełko -niespodzianka też pracochłonne i ta jego zawartość,świetne :)
    Spodobała mi się też ta szafeczka, ach te piękne szufladeczki, i ten brązowy zając :)
    Serdecznie pozdrawiam
    Ania C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne dekoracje,widze ze z nadejsciem wiosny nabralas ochoty na rekodzielo.)Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.