piątek, 29 czerwca 2012

Secesyjna torba na lato i stary kafel...

Nareszcie wróciła do mnie z reparacji maszyna do szycia...
Trafił mi się świetny , profesjonalny fachowiec. Oprócz głównej wady wyeliminował także drobniejsze problemy i ją wyregulował tak, że  śmiało mogę przyznać , że pracuje teraz lepiej, niż jak była zupełnie nowa.Podobno w Chinach źle ją poskręcali :(
Tęskniłam za szyciem bardzo:))
Choć są i plusy tej "szyciowej abstynencji" -wzięłam się za kilka innych rzeczy, które czekały od bardzo dawna i pewnie jeszcze , by czekały.
Na próbę uszyłam taką torbę. Na zdjęciach tego nie widać , ale jest na prawdę duża. Sam obrazek ma rozmiar A4. Miała być na nadmorskie eskapady, ale nic z tego niestety nie będzie, więc pozostanie na mniejsze wycieczki i zakupy(letnie wyprzedaże tuż, tuż,hi, hi).

Secesja- moja miłość.
Alfons Mucha - moja miłość.
Wszelkie botaniczne motywy -moja miłość.

Na torebkę poświeciłam mój ukochany acz przymały T-shirt z plakatem zaprojektowanym przez w.w. A. Muchę.

Pooglądajcie sobie, rozszalałam się z fotkami:



















Wczoraj spotkała mnie wspaniała niespodzianka.
Otrzymałam od Wujka dawno obiecaną rzecz - stary , wielgachny kafel, koronę od pieca.
Wujcio , kiedyś widząc moją płaskorzeźbę w łazience, pisałam o tym TUTAJ , przypomniał sobie , że ma na strychu coś podobnego. Ale obiecywał , że mi da, ja mu przypominałam , on zapominał i tak w kółko.  W końcu dałam sobie spokój z przypominaniem i niespodziewanie pojawił się z nią w końcu.
Kafel lekko uszkodzony, ale nic to . Pod szarą farbą, przebłyskuje naturalne srebrne szkliwo.
Muszę go jeszcze bardziej odrapać, będzie cudny shabby chic.
Ciekawe jaką ma wartość materialną ??







Jutro WŁAŚCICIEL tej nóżki kończy 2 latka:))

Życzę Wam dużo słońca i wspaniałego początku wakacji. 



PAA !!


4 komentarze:

  1. Torba rewelacyjna:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na torbę bardzo udany , a zdjęcia również wpisały się w charakter torby.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko..super torba, a nozka Twojego jubilata jest najpiekniejszym zdjeciem w calym poscie,.,zycze mu zdrowka i niech rosnie na pocieche mamy i taty.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba w fantastycznym klimacie, każdy element gra ze sobą. A właścicielowi nóżki wszystkiego naj, radości, beztroski i spełnienia wszystkich dziecięcych marzeń.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.