piątek, 1 czerwca 2012

Dowody miłości...namacalnej:))

  


Dziś wpadam do Was na chwilkę , by w tym szczególnym dniu podzielić się z Wami moim małym szczęściem.
Niedawno, na Dzień Mamy dostałam od Starszego Pierdusia , własnoręcznie wypalony napis :
KOCHANA MAMUSIA. To jeden z najcudowniejszych prezentów , jaki otrzymałam .
A dziś...
A dziś ten oto rysunek, z wyjaśnieniem :
- W końcu Ty też Mamo jesteś dzieckiem i też Ci się coś należy.
I dostałam - górę pieniędzy, a ściślej złotych sztabek(malowane złota kredką)!
I co ja zrobię z tym bogactwem... Hmm..
...Chyba przykleję na lodówkę..




Kiedyś znalazłam ten wiersz:




Dzisiejsze nieśmiałe dziecko to - to, z  którego wczoraj się śmialiśmy.

Dzisiejsze okrutne dziecko to - to, które wczoraj biliśmy.

Dzisiejsze dziecko, które oszukuje to - to, w które wczoraj nie wierzyliśmy.

Dzisiejsze zbuntowane dziecko to - to, nad którym się wczoraj znęcaliśmy.



Dzisiejsze zakochane dziecko to - to, które wczoraj pieściliśmy.

Dzisiejsze roztropne dziecko to - to ,któremu wczoraj dodawaliśmy otuchy.

Dzisiejsze serdeczne dziecko to - to, któremu wczoraj okazywaliśmy miłość.

Dzisiejsze mądre dziecko to - to, które wczoraj wychowaliśmy.

Dzisiejsze wyrozumiałe dziecko to - to, któremu wczoraj przebaczyliśmy.



Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem - to dziecko, które wczoraj żyło radością.







Nie znam autora , ale jest taki PRAWDZIWY.


Przypominam o moim candy dla Was!!
Zapiszcie się koniecznie !!
Paaa!!

3 komentarze:

  1. Takie prezenty są bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrywam takie prezenty w specjalnej szkatułce:)są najcenniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge pojąć dlaczego nie było mnie tu wcześniej!, Tworzysz tak piekne rzeczy ,że zapierają dech w piersiach, musze naprawić to powazne niedopatrzenie, pozdrawiam serdecznie. Luna

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.