wtorek, 24 kwietnia 2012

Rozważne i romantyczne...

  Ostatnio spędzam czas przy maszynie do szycia lub w ogrodzie , który ruszył już pełną parą. O tym więcej napiszę może innym razem. A dziś o moich pierwszych królikach w stylu Maileg. Te słodkie sterczące uszka zaczarowały i mnie .Moja chęć uszycia takich wytworków zbiegła się przypadkowo z prośbą o uszycie takiego króliczka od pewnej Mamy dla córeczki Zosi. Trochę kombinowałam z wzorami. Tu taka stopa, tam taka łapka, tu brzuszek grubszy, tam dłuższy, bo jak pewnie  wiadomo oryginalny wzór nie jest dostępny, a to co znalazłam w sieci odbiegało od pierwowzoru bardzo. Przy szyciu nie lada wyzwaniem okazuje się uszycia dwóch równych na długość słuchów(uszek). Przyznaję się jeden z nich ma ten feler:)))
Moje damy  ubrałam w sukienki w stylu Jane Austen. Bardzo mi się podobają te romantyczne wykroje z bufiastymi rękawkami.Miałam dużo frajdy przy wymyślaniu szczegółów. W ruch poszło nawet szydełko, choć nie jest to moja mocna strona.
Rozważne i romantyczne -moje pierwsze a la  maileg:






















Postanowiłam odmienić nieco na wiosnę moją stronę. Nie było łatwo, bo nie znam się prawie w ogóle na HTML , ale w końcu po dwóch dniach są efekty, choć to jeszcze nie całkiem to, co bym chciała. Ciekawi mnie Wasze zdanie  na ten temat dlatego zrobiłam sondę. Zapraszam do głosowania.
Niedługo MAJ!!!
Mój ulubiony miesiąc , nie tylko ze względu na moje urodziny. W tym magicznym miesiącu, w moim życiu dzieją się ZAWSZE dobre rzeczy.
Z tej dobrej okazji przygotuję niebawem candy:)
Muszę jeszcze wspomnieć o przykrej rzeczy, jaka mnie spotkała. Pewna gimnazjalistka użyła w pracy konkursowej mojego zdjęcia , jako swojego. Wprawdzie praca była ogólnie kiepska i nie zajęła żadnego miejsca, ale kradzież pozostała faktem. Czy miałyście podobny przypadek ?
A tymczasem uciekam do moich domowych spraw. Dwa głodomorki czekają na śniadanko.
Pozdrawiam !!!

23 komentarze:

  1. Strona bardzo mi sie podoba, choć tamta też była dobra:) Królisie cudowne:) Zapraszam do mnie, tam ważne informacje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam spore zaległości blogowe. Za raz do Ciebie zajrzę:))

      Usuń
  2. O rety jakie kreacje:)
    sama mogłabym założyć ;)urocze damy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozważne,romantyczne,piękne i bardzo szykowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są!I pięknie ubrane:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Dawno Cię nie było.

      Usuń
  5. Fajne króliczki!:)Ta wersja strony bardzo taka trochę retro. Podoba mi się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Twoich odwiedzin. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. cudne króliczyce :)
    widzę, że nawet nogi im zrobiłaś jak mają oryginały - trudno się je robi???
    sukienki mają takie, że sama chętnie bym je założyła ;)
    blog w nowej wersji bardzo kobiecy i romantyczny :)

    co do gimnazjalistki- przykra sprawa, mi i innym dziewczynom kiedyś "skradziono" fotki i przepisy kulinarne z forum kulinarnego i wklejano do innego portalu - pisałyśmy do administratora o usunięcie i to robił - nie wiem co Ci poradzić

    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, stópki wymagają trochę pracy, ale efekt wart zachodu. Ja najpierw sobie fastryguję ręcznie i trzeba też bardzo dokładnie wyciąć z szablonu z identycznym zapasem materiału na każdej części.
      Ze zdjęciem to taki problem, że ta osoba mieszka w mojej miejscowości.
      Dziękuję za miłe słowa !

      Usuń
  7. Beatko ta kroliczka w bezowej sukni w biale kropki jest przesliczna..no i widze caly komplet sukien jak wyprawka..swietna zabawa a ile przy tym pracy?...wspolczuje.Ten nowy blog podoba mi sie ale ja bede mocno bronic tej starej wersji..nie wiem jak dlugo sie tak da ciagnac bez zmian.Pozdrawiam Cie milo i wciaz jestem pod wrazeniem ogromu pracy jaka wlozylas w uszycie tylu kroliczkow.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo, dziękuję za szybką odpowiedz(puszczam oczko).
    Chyba nadszedł czas na nowy interfejs, choć w ogóle go nie używam,tylko ten stary.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne! I jakie zmiany na blogu:D Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ te królisie są śliczne!!!
    Wszystkie razem i każdy z osobna!
    Zmiany blogowe jak najbardziej udane.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kroliki fantastyczne, garderoba klasycznie-elegancka, uszy jak dla mnie -rowne ;) A blog teraz o wiele ladniejszy - tez jak dla mnie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się biały. Ile maja cm i za ile można je u Ciebie kupić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hallo beatko,sprubuje jeszcze raz!!zajace sa bardzo mile i kochane!szczegolne w grupie.pozdrawiam i sle calusa.pa siostra kasia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie elegantki z Twoich króliczych panienek ,piękne pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam! Ja tu pierwszy raz i stwierdzam, że przyjemnie tu u Cibeie ;)
    A Królice baaardzo wdzięczne!
    Gratuluję talentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz tymi królikami! piękna rodzinka ,na moim tapczaniku też by jej było cudnie hi hi i te pastelowe barwy ! cudne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.