czwartek, 12 kwietnia 2012

O Kiermaszu Wielkanocnym 2012...

Przed Świętami Wielkanocnymi brałam udział w kiermaszu Wielkanocnym w GOKSiR, w Niedrzwicy Dużej , jako sprzedawca.
Oto krótka fotorelacja.

moje stoisko:







fot.J.Flis

fot. J.Flis















Panie z GOKSiR zorganizowały konkurs dla uczniów klas podstawowych, pt. Wiosenny ogródek. 
Udział w tym konkursie wziął także Mateusz. Jego klasa nie przygotowała żadnej pracy, więc postanowiłam zgłosić go indywidualnie. Pomysł mój , a wykonanie w 100 % - Mati:)) 
Z dumą przedstawiam wiosennego Pana Bzyka. Pomysł na wykrój to oczywiście trzmiel z " Tildas Varideer".
Nie zdobyliśmy żadnej nagrody- konkurencja była ogromna.Wszystkie piękne prace  widać na zdjęciach poniżej.Najważniejszy dla synka był fakt samego uczestnictwa i otrzymanie dyplomu:))

fot.J.Flis








I jeszcze trochę zdjęć :






Z całego asortymentu na kiermaszu, najbardziej podobały mi się te ogromne w 100 % naturalne palmy.




 Więcej wiadomości o kiermaszu i zdjęć możecie znaleźć TUTAJ  i TUTAJ, a działo się na prawdę wiele...






5 komentarzy:

  1. Widać ogrom włożonej pracy w przygotowanie tylu wspaniałych dekoracji.Świetny pomysł z motywacją synka ,bzyk uroczy.Widać ,ze działo się faktycznie dużo , pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć na takie wspaniałe rzeczy!
    Fajnie, że masz możliwość brania udziału w takim kiermaszu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne stoisko przygotowalas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa:) Rzeczywiście , jak zebrałam wszystkie moje prace w jednym miejscu, to fajnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tu cudnych rzeczy,można wpaść w zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.