wtorek, 11 stycznia 2011

Inspirująco - jasne, białe łazienki w stylu skandynawskim i shabby chic

  Szukając inspiracji w zaprojektowaniu własnej łazienki znalazłam w sieci wiele fajnych stylizacji.
Ostatecznie moja łazienka ma kolor waniliowo- czekoladowy, ciągle jeszcze ją urządzam , więc jej zdjęcia pokażę innym razem , a dzisiaj kilka stylizacji w stylu skandynawskim i shabby chic.
  Bardzo podobają mi się białe płytki, wyglądające, jak kafle z pieca. Niestety nie można ich u nas kupić - pochodzą z Hiszpanii.Fajnym pomysłem jest wykorzystanie drabiny, jako wieszaka na ręczniki, a jednocześnie jako półki, ale tylko dla tych którzy mają duże przestrzenie łazienkowe.Podobają mi się też mało łazienkowe meble, czyli małe stoliczki i komody przerobione na szafki pod umywalki.





















  Trochę koloru :







Na koniec moja ulubiona stylizacja, szczególnie mi się podoba projekt obudowy wanny :




źródło zdjęć - internet


  Napiszcie o Waszych łazienkowych pomysłach i  które z tych powyżej podobają Wam się najbardziej.
Pozdrawiam ciepło w tym zimnym, deszczowym dniu.

4 komentarze:

  1. Piękne te łazienki. A kafle o których pisałaś można kupić u nas
    http://www.domzbajki.pl/vives-zola-blanco-mate-10x20-p-7656.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Agnieszko za namiary. Na pewno skorzystam, w tym roku planuję zmianę płytek w kuchni i te płytki będą wymarzonymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie łazienki,mam nadzieję,ze w mojej będą takie płytki,można je u nas kupić,mnie się takowe klimaty podobają,więc dzięki za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Do wnętrz w takim stylu świetnie pasuje stara drewniana drabina, jako wieszak lub półka.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.