środa, 21 sierpnia 2013

Stragan dla Tymianków - propozycja współpracy !!



"Serdecznie zapraszam w imieniu zwierząt maści różnej:)
Rękodzielniczki  i Artystki 
oraz 
Osoby o Dobrych Sercach, 
które mogą podarować swoje dzieła, 
drobne przedmioty własnej produkcji  oraz  przedmioty vintage,  
na cel utrzymania zwierząt w
Fundacji Dom Tymianka. 
Szczegóły TUTAJ ."

autor powyższego tekstu Teiwaz:)

Ja już się zapisałam i wystawiałam na sprzedaż jednego z moich ostatnich zwierzaków, kotka w stylu retro.

Możecie go kupić TUTAJ!





Serdecznie zapraszam do współpracy ze Straganem dla Tymianków , a także do zakupów na tymże blogu.

Bardzo też proszę moje Drogie Blogowe Koleżanki o skopiowanie tej informacji o współpracy ze Straganem i zamieszczenie na Waszych blogach.

Pozdrawiam serdecznie !!


2 komentarze:

  1. Kotek śliczny i pomysł bardzo fajny.Dołączam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny pomysl, dolaczam sie z checia i juz daje info na blogu moim.)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.