sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołego Alleluja !

" Wiosna, 
Kiedy jej dotykam
Jest wilgotna
I ciepła 
i drżąca ...
Jak pisklę.

Słońce delikatnie głaszcze
Bazie,
Malutkie kurczątka 
I mnie ... "
[Ewa Zawistowska]


Życzę Wam miłego i słonecznego  świątecznego weekendu.
Wesołych Świąt Wielkanocnych !


I kilka moich dekoracji świątecznych.

Ptaszki i pisankę z materiału zrobiłam pierwszy raz.



 Bukiet na kuchennym stole zrobiłam z gałęzi mirabelki, kilku białych kwiatów i malutkich, różowych , drewnianych jajeczek.



Od sąsiadki dostałam świeże jaja - prosto z kurnika ( jak dobrze mieć sąsiada...)





Wieniec na drzwi powstał z resztek po przycięciu płaczącej wierzby, dodałam kilka filcowych kwiatków i duże jajo.



A to już dekoracja w pokoju dzieci. Ozdób musi być, jak najwięcej, najlepiej wszystkie,jakie tylko są w domu.
Tym razem użyłam gałęzi śliwki, ale nie wstawiałam ich do wody.
Większe patyczki związałam w paczuszkę. Chłopcy lubią bawić się patyczkami.








Pisanka w wykonaniu starszego, prawie sześcioletniego  Synka.
Widoczne plusy i minusy (fascynacja matematyką).





Jedną z pisanek próbował wydrapać mąż, to ta w plastry miodu, a tą oklejoną serwetką zrobiły małe rączki Syna.
Rzeżucha zdążyła urosnąć na czas.
Nie może zabraknąć głównego symbolu tych Świąt, czyli Baranka.
Gotowy koszyczek ze święconką, a w środku tradycyjnie kiełbasa, szynka, masło, sól, jajka, chrzan, chleb.
A jutro przy wielkanocnym śniadaniu podzielimy się święconym jajkiem , a resztę dodamy do świątecznego barszczu.










Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze.




5 komentarzy:

  1. Pieknie przygotowalas Swieta wraz z synem i mezem i zycze wam radosnych swiat

    OdpowiedzUsuń
  2. So festive! I love those eggs in the basket - just beautiful. I have to tell you that my 5 year old son is obsessed with math, too! How funny! Have a wonderful Easter. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również Wesołych Świąt życzę

    Dorota

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.