piątek, 27 lipca 2012

Małe przyjemności w środku upalnego lata

Cieszą mnie  drobne przyjemności, niespodziewane miłe wydarzenia, ulotne chwile, jak mgnienie oka.

Kawa w filiżance smakuje inaczej , niż w zwykłym kubku, nawet w środku okropnego remontu.





Moja Przyjaciółka zrobiła mi cudny prezent. Uratowała ten cudny wieszak przed wyrzuceniem na złom !!
Ktoś Komuś kazał go wyrzucić, a ona , jak go zobaczyła za raz pomyślała o mnie. Jak miło !
Na razie jest w stanie, w jakim go dostałam . Taki mi się podoba. Brałam go w ręce kilkadziesiąt razy. Tak mi się podoba:) Wygląda na dość stary - na rewersie ma nr seryjny  i dwie sygnatury .Taki trochę secesyjny chyba -  z medalionem i irysami.








I przyroda ...
Cudne letnie kwiaty - hortensje, jeżówki i ulotne motyle...










Mam zamiar ususzyć w tym roku pinky winky. Ciekawe czy się uda






Powoli  pojawiają się pierwsze kwiaty hibiskusa








I słoneczniki , które uwielbiam,chociaż mogłabym tak powiedzieć w sumie o wszystkich kwiatach...




I na koniec jeszcze coś dla ciała

Znów motyle:))








Ja z tych mocno kolorowych☺

14 komentarzy:

  1. Wieszak jest przepiękny, po prostu skarb!
    A zdjęcia kwiatów przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale napisałam -mam przebogaty zasób słownictwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, wieszak też bardzo mi się podoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym wieszaku:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieszak jest cudowny:))) Nie dziwie się Qrce:))) Kwiaty cudowne. Motylowa bluzeczka bardzo radosna i kolorowa. Na lato w sam raz:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wieszak, dobrze że został uratowany. Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wieszak jest cudowny i masz ogromne szczęście, że ktoś go wyrzucił i że Twoja przyjaciółka go znalazła dla Ciebie :)
    a bluzka z motylami przepiękna
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wieszak i wspaniale zdjecia ...a ta bluzeczka z motylkami to wlasnie to cos na lato..tylko gdzie Ci sie udalo taka kupic.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia z Twojego ogrodu , a wieszak to prawdziwy rarytas :)
    W życiu piękne są tylko chwile i trzeba je celebrować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wieszak! Masz szczęście do przyjaciół i do trafionych znalezisk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kawa w filiżance zawsze smakuje fantastycznie.... wieszak cudny!!, cieszę się, że trafił w Twoje ręce ;)... a ogrodu szczerze zazdroszczę ( pozytywnie ;) ), Twoje kwiaty są przepiękne!! ściskam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym zasiadła z Tobą do tej herbatki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Káva musela veľmi dobre chutnať z krásnej šálky.Prekrásne fotky kvetín.
    Prajem pekný deň.
    Jana

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.