środa, 23 kwietnia 2014

Ja w majowym Moim Mieszkaniu☺ i wspomnienie Wielkanocy



Tak szybko minął ten świąteczny czas.
Zostały świąteczne wypieki i dekoracje.
A wokół cudowna wiosna .






Ostatnio wybrałam się na interesującą wycieczkę, fotorelacja w następnym poście.
A dziś na początek pochwalę się , zgodnie z zapowiedzią publikacją 
w najnowszym, majowym nr "Mojego Mieszkania".
Czyli  obszerną relacją z marcowego spotkania 
redakcji z blogerkami należącymi do Klubu Kobiet z Pasją. 
I ja mam zaszczyt należeć do tego grona.
Byłam też na warsztatach.
Wzięłam na to spotkanie moją ostatnią heksagonalną  torbę:)
i dwa króliczki.
Zatem zapraszam do zakupu najnowszego , majowego numeru.
Gdyby ktoś miał problem z zakupem , proszę o mail. 
Prześlę skan.
Można też obejrzeć film z naszego spotkania .
Tutaj.















fot. M.Bykowski





A to mój skromny koszyk wielkanocny ze święconką .
Tradycyjnie sól, pieprz, chrzan, masło, jajka , pisanka, wędlina , chleb i baranek .
Powyższych składników  używam do przyrządzenia barszczu.




Szydełkowy motyl i pisanka to prezent od Halinki z bloga 
Pisałam o tym w TYM poście 

I na koniec jeszcze kilka dekoracji wielkanocnych mojej siostry Kasi:)






















 Śliczne , prawda?☺
 Pa!


6 komentarzy:

  1. Jednak na wsi mieszka sie cudownie, pieknie.Gratuluje Beatko Twojego wystepu w Moim Mieszkaniu.To sukces i wcale sie nie dziwie ze wywolal tyle emocji u Ciebie.Szyjesz sliczne zabawki i nie tylko(bardzo udana torba) i naleza Ci sie fanfary.Siostra tez ma gust i dobre oko do dekoracji.A Twoja magnolia z jajkami to hit tego posta.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam filmik z wielką przyjemnością i ciekawością!!!!! Fantastyczną przygodę przeżyłaś!!! Koszyczek wielkanocny pięknie przystrojony!!! Zauważyłam też jajo i motylka w Twoich ślicznych dekoracjach! Twojej siostry dekoracje też bardzo interesujace i gustowne!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , te szydełkowe śliczności od Ciebie idealnie pasowały do sielskiej dekoracji, były główną ozdobą :)

      Usuń
  3. Twój dom to prawdziwy magiczny zakątek, te wszystkie szydełkowe cuda. Odwiedzając Cię mam wrażenie że przenoszę się do jakiejś cudownej krainy... Pozdrawiam, Ania
    http://domowrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam, czytałam i zazdroszczę spotkania:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.