piątek, 14 marca 2014

Spotkanie z blogerkami i redakcją kultowego "Mojego Mieszkania"



Witam serdecznie:)
Kilka dni temu, a dokładnie 10 marca miałam zaszczyt i przyjemność uczestniczyć 
w spotkaniu zorganizowanym  przez  Redakcję  MM:)
Jako jedna z dwudziestu blogerek  z Klubu Kobiet z Pasją :)
To było fantastyczne spotkanie i przeżycie .
Poznałam m. in . Panie -  Dorotę Jaworską,Ewę Zając-Roswadowską, Bożenę Kowalewską , 
niezastąpioną Justynę Marczuk.
Spotkanie zorganizowano w studiu fotograficznym Pentagram, które zwiedziłyśmy
 na początku naszego spotkania.
Wśród szeregu wykładów i prezentacji , był m. in. wykład Ewy o grafice 
i redagowaniu bloga (pozdrawiam Cię serdecznie ♥),
 wykład Kalbara(☺??) na temat profesjonalnego robienia zdjęć plus jedna 
wyjątkowa prywatna porada dla mnie.
  Porady stylistyczne Elizy Mrozińskiej  na temat kompozycji zdjęć.
Wszystko w miłej , swobodnej atmosferze.
Nie pozwolono nam zgłodnieć:))
Obdarowano nas kosmetykami .
A finałem było wspólne zdjęcie.





 fot. Mariusz Bykowski



Cudownie było się też spotkać z innymi blogerkami.
Poznałam Ulę z bloga : anielskizakatek.blogspot.com/.
Tak nam się dobrze rozmawiało, jakbyśmy się znały od dawna:)
Poznałam bardzo uzdolnioną Martę , to jej blog:  artystyczne-ciekawostki.blogspot.com/
Na pewno nie raz skorzystam z Twoich porad dotyczących malowania farbami :)
Spotkałam Anię i jej piękne lalki(są na prawdę duuuże☺), a jej blog to oczywiście  sekretnyogrod.blogspot.com/
Razem z Anią byłyśmy w tym samym nr (1/2014 ) MM.
Poznałam także sympatyczną Asię z zakręconego addictedtocraftsblog.blogspot.com.
Reprezentowała  całą trójkę:) 
Nie starczyło czasu na bliższe poznanie z innymi , równie uzdolnionymi dziewczynami, może next time ...
W majowym nr Mojego Mieszkania będzie obszerna fotorelacja z naszego spotkania , zapraszam :)



fot. Mariusz Bykowski








 Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Beatko:)) ale fajna przygoda:))) gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Było mi niezmiernie miło Cię poznać, szkoda tylko, że to trwała tak krótko ale może kiedyś uda nam się powtórzyć to spotkanie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego moc energii i pomysłów nowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Beatko!!! Wierzę, że spotkanie to było pełne wrażeń:)))) Będziesz miała co mile wspominać:)))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Ci ze znalazlas sie wsrod wybranych..to wspaniale czuc sie doceniona.Zycze Ci wielu kolejnych sukcesow.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spotkania i możliwości poznania bliżej zdolnych Duszyczek!;)
    Szkoda, że mnie tam nie było bo jako miłośniczka Waszych talentów należy mi się przynajmniej wyściskanie Was! ;)
    A tak ściskam wirtualnie Ciebie Beatko i pozostałe Duszyczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko ,gratuluję :)
    Cieszę się wraz z Tobą,że mogłaś tam być,wśród tylu zdolnych dziewczyn,niektórych blogi 'podczytuję' i podziwiam ich twórczą pracę.
    Życzę Ci wielu tak miłych spotkań i serdecznie pozdrawiam :)
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajne spotkanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ...było bardzo miło mam nadzieję, że będzie ten next time, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje!!!!Kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie, niezwykle ciekawe miejsce, rewelacyjny wpis, po mistrzowsku przedstawiony, prawdopodobnie nie raz odwiedze twój blog, bo naprawde niezmiernie mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.