środa, 29 stycznia 2014

Gingerbread dolls

Zachwycam się tymi lalkami już  od dawna.
Podobają mi się też inne proste w stylu Raggedy Ann.
A dziś właśnie chciałam Wam pokazać te , które skradły moje serce ostatnio.
Uśmiechnięte lale .
Piernikowe, pachnące kawą i cynamonem.
A także kilka piernikowych ludków.
Pomalowałam je specjalną miksturą, pachną jak prawdziwe ciasteczka.
Pewnie widzieliście na rosyjskich blogach tą technikę malowania .
Połączyłam dwa style , amerykański primitive i rosyjskie aromatyzowane zabawki.
Zapraszam do obejrzenia moich ostatnich wytworków.


 














Dziękuję za wszystkie ostatnie miłe słowa i  życzenia powrotu do zdrowia. Już prawie ok:)

Pozdrawiam serdecznie i  życzę samych pozytywnych wrażeń z zimy .

12 komentarzy:

  1. Wrażenie robią nie samowite. Aż w moim domu zapachniało cynamonem i pierniczkami.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczki są cudowne aż buzia się do nich śmieje . Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiarygodne lale pachnące piernikami - mało że je uszyłaś pięknie to jeszcze pachną - są cudowne ale zarazem nasuwają mi się pytanka do ciebie - jak długo ta owa mikstura się utrzymuje? oraz czym malujesz im oczka i buźki? ciekawi mnie temat dlatego pytam i czy można takie lale prać ?
    rewelacyjne ci wyszły pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach utrzymuje się długo, kilka miesięcy na pewno, buzie maluję akrylami, można prać ręcznie z dodatkiem jakiegoś delikatnego płynu, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Już teraz to ja nie wiem ! bo te lale wyglądaja jak najprawdziwsze ciasteczka ! , aże pije własnie kawusie to poczułam zapach cynamonu , jestes niemozliwa ! hi hi pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne, przesliczne piernikowe ludziki..kapitalne ubranka i cala aranzacja swietna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są! Cóż za zabawne buźki! A nie chciał ich nikt przez pomyłkę zjeść? :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne piernikowe lale!!! Takie wesolutkie i do schrupania:)))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super lale, a jakie smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, wesołe...troszkę jak z ziemniaka, albo marcepanu, bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ciasteczkowe, pierniczkowe ludziki i lale :)
    Pozdrawiam Cie Beatko:)
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, są cudowne !!!!!! lalki znam, ale wiesz że pierwsze słyszę o tym zapachu???

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.