czwartek, 21 lutego 2013

Wiosna w mojej pracowni

I choć za oknem śniegu mnóstwo i jeszcze mamy ferie ( u nas w lubelskim), to ja już troszkę zaczynam tęsknić za wiosną.Może dlatego kupiłam ostatnio  hiacynta. Może dlatego zamówiłam tyle zielonkawych materiałów. Może wreszcie dlatego ostatnio spod moich rąk wychodzą same botaniczne rzeczy.
I dziś nie inaczej.
Misie szyłam z przerwami dość długo.
Misiowa para.
On z wełny, trochę postarzony, ozdobiony koronką i kluczykiem.
Ona z bawełny z domieszką lnu, płótna w żonkile, z wyhaftowanymi jedwabnymi różyczkami na brzuszku i z wielką jedwabną kokardą.
Króliczki również w wiosennej tonacji:)
Miłego oglądania:))

















Czekają na wiosnę i nowych opiekunów:))

11 komentarzy:

  1. obledne te Misiaczki :-) cudne wiosenne kolorki :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są:) Takie radosne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne misie..ona taka elegancka a on ..dzentelmen..wesole te zabawki i faktycznie przypominaja wiosne. ona ma piekne oczka,,takie zakochane..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaakiee cudneee ;-)))
    Takie inne od królisiów i anielic, których wszędzie ostatnio pełno...
    Oczywiście królisie też lubię a anielice jeszcze bardziej ale ta parka... jest oryginalna i... po prostu piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne:))))))Ja też czekam na wiosnę:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane Kobietki, cieszę się,że moje zwierzaczki Wam się podobają.
    Włożyłam w nie duuuużo serca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja przewaznie juz od stycznia tesknie za wiosną ...w tym roku jakoś daje rade...ale juz mi doskwiera ten snieg......to zimno:((((

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Beatko, dawno tu nie zaglądałam,wszystko oczywiście cudowne :-) misie są przesłodkie :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez juz mam wiosne w glowie. Misie sa sliczne. Lubie takie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beaciu!!! dziękuje zz zdjecie kociołków:))) boskie:)))

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.