czwartek, 1 grudnia 2011

Czerwono, świątecznie - adwentowy kalendarz, udane zakupy i ... wyniki mikołajkowego candy

 Witam serdecznie po krótkiej przerwie. Cieszę się , że mój poprzedni post zmobilizował niektórych do popełnienia własnych kalendarzy.
Dzisiaj chciałam pochwalić się moim :)
Bazą  do jego wykonania była nowa lniana ściereczka Trio Lino , upolowana w SH. Podszyłam ją ociepliną i podszewką, a następnie przepikowałam , po wzorach choinek i tych łagodnych fal, czy też pagórków. Na koniec do czubka każdej choineczki doszyłam perełkę. Po dwóch stronach doszyłam taśmę z pomponikami.
Mimo , że popełniłam kilka krawieckich błędów, np. ocieplinę powinnam doszyć większą, bo podczas pikowania trochę mi jej zbrakło po brzegach i musiałam pozawijać wierzch pod spód, to ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, bo pierwszy raz szyłam coś takiego.
Cyferki to czcionka Rosewood Std.
W zawiniętych rulonikach znajdują się różne wierszyki i piosenki o zimie i Bożym Narodzeniu, te które znamy i kilka nowych ,np. Przyleciały gile, Zima, zima , zima, Stała pod śniegiem ..., Modlitwa do Św. Mikołaja.
A w  pudełeczkach po zapałkach różne smakołyki - migdały, orzechy, żelki.

Dzięki Uli zgłosiłam kalendarz do wyzwania w Art - Piaskownicy.

  Przy okazji powstał także mały świąteczny wieniec z tildowymi Mikołajami.
Uwielbiam kolor czerwony. Mam już kupione nowe czerwone zasłonki do kuchni  i lambrekin. Nie mogę się już doczekać tych wszystkich zmian dekoracyjnych w domu.















Oglądając te zdjęcia zauważyłam, że gdzieś zagubiła się karteczka z dniem 10 , muszę koniecznie jej poszukać, a może to czyjeś małe rączki zadziałały , hmm ...


Młodszy bobas będzie codziennie podjadał czekoladki z klasycznego, czekoladkowego kalendarza. Kupiłam go , bo bardzo mi  się spodobał ten obrazek (w Lidlu za około 3 zł).




  Jesienią udało mi się upolować kilka świątecznych rzeczy. Całość zakupów nie przekroczyła 20 zł.
Fajne kapciuszki z reniferkami.
Gruby podwójny kocyk J. Levis for Baby, w norweskie wzory.Będzie , jak znalazł na sanki dla mojego młodszego synka.
Zawieszki - Mikołaj i renifer.










Na koniec wyniki mojego mikołajkowego candy. 
Chciałabym wszystkim bardzo podziękować za miłe słowa i zaproszenia na candy. Niestety spóźniłam się zaglądając do Was.
Przy losowaniu skorzystałam ze strony losowe.pl
Wylosowanym nr okazała się liczba 16, pod którą kryje się .....
 .... Eda-1

Ale nr mówię Wam , prawdziwy zbieg okoliczności !!
Szafirowy Zakątek znajduje się całkiem blisko Magicznego Zakątka (jakieś 40 km). Nie znamy się bliżej, ani " na żywo". Eda-1 proszę Cię o kontakt na marapuama@op.pl

Tak więc konik pogalopuje do Lublina, a dla pozostałych osób mam nagrodę pocieszenia w postaci kilku grafik świątecznych.
Pozdrawiam serdecznie !!












18 komentarzy:

  1. Dziękuję za świetną zabawę, Zwyciężczyni - gratuluję :-) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:).
    pozdrawiam.M.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ściereczka Ci się trafiła, a jeszcze cudniejszy kalendarz z niej zrobiłaś :)
    dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszedl ten kalendarz, bardzo pomyslowo..gratuluje wygranej dla wygranej w Candy i pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarzyk jest świetny.:) A kapcie w renifery to cudo:)
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy i oryginalny kalendarz,bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój kalendarz jest cudny!! bardzo mi sie podoba! Takie kupne też moje dzieciaki zajadały w zeszłym roku :) i tez były fajne. Podoba mi się Twój pomysł na zapełnienie "kieszonek" wierszykami, piosenkami, modlitwą do Mikołaja, pozwolę sobie to zapożyczyć bo zostało mi po 5 niezapełnionych kieszonek w naszych kalendarzach, słodyczy nie wystarczyło a funduszy mocno brak. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie się cieszę!!!!
    Kalendarz bardzo mi się podoba. I kocyk jest śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł na kalendarz i super wykonanie:)Zwyciężczyni gratuluje:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, piękny stworzyłaś kalendarz i ten kupiony tez mi się podoba. Mam mały sentyment do nich. Gratuluję zwyciężczyni candy. Dziękuję za możliwość udziału w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnie wyszedł kalendarz... ściereczka robi wrażenie...myślałam, że to patchwork:-) cuuudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!:D A kalendarz rewelacja!!! Zakupy też niczego sobie, uwielbiam takie okazje:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.