poniedziałek, 28 listopada 2011

1001 pomysłów na kalendarz adwentowy i ...dlaczego mnie ostatnio nie ma

  To już ostatnie chwile na przygotowanie dla naszych pociech lub nas samych kalendarza adwentowego.
Wprawdzie pierwszą świecę z czterech zapaliliśmy wczoraj i w tym roku dni Adwentu jest 28, ale umownie pozostajemy przy tej magicznej dacie 24 .
  W tym roku po raz pierwszy przygotowałam taki kalendarz dla mojego starszego synka. Jest już na tyle DUŻY( całe 6 latek i tylko 6 latek), by zrozumieć znaczenie Adwentu i ten radosny czas oczekiwania na narodziny Jezuska w Betlejem.
 Zdjęcia naszych adwentowych  dekoracji zamieszczę niebawem.Po prostu nie mam czasu.Pewien projekt pochłonął mnie zupełnie.
I jeszcze chciałam Was dziewczyny wszystkie przeprosić ,za tak rzadkie ostatnio moje odwiedziny u Was i prawie zerowe komentarze .Obiecuję , ze nadrobię zaległości.Miałam okropne przeżycia związane ze zdrowiem mojego młodszego synka. Miał małą operację. Bardzo to przeżyłam. Teraz już jest  na szczęście dobrze.
  I już ostatnia sprawa na dziś .Chciałam poinformować te osoby, które czekają na wieści o Citra Solv, że na razie nic z tego, ale jest jeszcze szansa z innego źródła. Napiszę o tym więcej,jak będę mieć 100 % pewność, że tak.

A tym czasem, to co udało mi się znaleźć w necie i wpadło  mi w oko.
Życzę wiele inspiracji i własnych pięknych projektów.
Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim candy - zostało już tylko 2 dni na zapisanie się .
Konik nie może już ustać w miejscu, tak chcę się wybrać w podróż :))
Paa!!

Kamieniczka w Innsbrucku ,tak cudnie, tak bajkowo...

























Świetny pomysł , jeśli ktoś ma na prawdę bardzo ograniczoną przestrzeń...








Jak uszczęśliwić mężczyznę !!


14 komentarzy:

  1. Ale świetne pomysły zrobilaś! Zmobilizowały mnie- ide piec ciasteczka do kalendarza:))
    Pozdrowienia z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba chciałam napisać- "zgromadziłaś" nie "zrobiłaś" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnostwo swietnych pomyslow..Beatko,duzo zdrowka dla maluszka zycze, i oby przygotowania swiateczne przebiegaly spokojnie .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te adwentowe kalendarze. Najbardziej ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj dziękuję za inspiracje, jak się pospieszę to może zdążę zrobić z Córcią kalendarz, na pewno mogłabym zrobić ze skarpetek, mam milion bez pary:DD podobają mi się rękawiczki, rożki, a wogóle wszystkie świetne, jestem ciekawa Twojego! Życzę uśmiechu i zdrówka dla Synka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne pomysły ludzie mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom pomysłów:)Dla każdego COŚ:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnóstwo inspiracji, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.obdaruj.eu/2013/11/15/candy-kalendarz-adwentowy/ polecam taki kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły na kalendarz! U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, że późno się odzywam ale jak wykonać kalendarz numer 9 ?

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.