poniedziałek, 28 listopada 2011

1001 pomysłów na kalendarz adwentowy i ...dlaczego mnie ostatnio nie ma

  To już ostatnie chwile na przygotowanie dla naszych pociech lub nas samych kalendarza adwentowego.
Wprawdzie pierwszą świecę z czterech zapaliliśmy wczoraj i w tym roku dni Adwentu jest 28, ale umownie pozostajemy przy tej magicznej dacie 24 .
  W tym roku po raz pierwszy przygotowałam taki kalendarz dla mojego starszego synka. Jest już na tyle DUŻY( całe 6 latek i tylko 6 latek), by zrozumieć znaczenie Adwentu i ten radosny czas oczekiwania na narodziny Jezuska w Betlejem.
 Zdjęcia naszych adwentowych  dekoracji zamieszczę niebawem.Po prostu nie mam czasu.Pewien projekt pochłonął mnie zupełnie.
I jeszcze chciałam Was dziewczyny wszystkie przeprosić ,za tak rzadkie ostatnio moje odwiedziny u Was i prawie zerowe komentarze .Obiecuję , ze nadrobię zaległości.Miałam okropne przeżycia związane ze zdrowiem mojego młodszego synka. Miał małą operację. Bardzo to przeżyłam. Teraz już jest  na szczęście dobrze.
  I już ostatnia sprawa na dziś .Chciałam poinformować te osoby, które czekają na wieści o Citra Solv, że na razie nic z tego, ale jest jeszcze szansa z innego źródła. Napiszę o tym więcej,jak będę mieć 100 % pewność, że tak.

A tym czasem, to co udało mi się znaleźć w necie i wpadło  mi w oko.
Życzę wiele inspiracji i własnych pięknych projektów.
Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim candy - zostało już tylko 2 dni na zapisanie się .
Konik nie może już ustać w miejscu, tak chcę się wybrać w podróż :))
Paa!!

Kamieniczka w Innsbrucku ,tak cudnie, tak bajkowo...

























Świetny pomysł , jeśli ktoś ma na prawdę bardzo ograniczoną przestrzeń...








Jak uszczęśliwić mężczyznę !!


13 komentarzy:

  1. Ale świetne pomysły zrobilaś! Zmobilizowały mnie- ide piec ciasteczka do kalendarza:))
    Pozdrowienia z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba chciałam napisać- "zgromadziłaś" nie "zrobiłaś" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnostwo swietnych pomyslow..Beatko,duzo zdrowka dla maluszka zycze, i oby przygotowania swiateczne przebiegaly spokojnie .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te adwentowe kalendarze. Najbardziej ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj dziękuję za inspiracje, jak się pospieszę to może zdążę zrobić z Córcią kalendarz, na pewno mogłabym zrobić ze skarpetek, mam milion bez pary:DD podobają mi się rękawiczki, rożki, a wogóle wszystkie świetne, jestem ciekawa Twojego! Życzę uśmiechu i zdrówka dla Synka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne pomysły ludzie mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrom pomysłów:)Dla każdego COŚ:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.obdaruj.eu/2013/11/15/candy-kalendarz-adwentowy/ polecam taki kalendarz

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba..Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły na kalendarz! U mnie dzis rownież adwentowy kalendarz w troszkę innej wersji, zapraszam na iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem, że późno się odzywam ale jak wykonać kalendarz numer 9 ?

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.