czwartek, 1 maja 2014

W majowych błękitach


Witam w wigilię majówek:)
To zaczarowany miesiąc dla mnie , zawsze taki był ...
Dziś moje rękodzielnicze zmagania z materią  i kwiaty, kwiaty...
Zakochana w Tildach od dawna, miłością nieustającą uszyłam tego oto anioła.
Ma ponad 80 cm długości i zdobi pokój pewnej dziewczynki.
Lalka ma długie, lekko kręcone włosy, spięte w kitki. 
Głowę zdobi wianuszek z niebieskich różyczek.
Sukienkę uszyłam z błękitnej koronki.
Druga warstwa to biała bawełna w kropki, taka sama , jak na skrzydłach.
Pantalonki w piękny , różany wzór, taki sam na serduszku.
A do tego jeszcze dużo różnych koronek.












Teraz mały przerywnik w postaci wczorajszej tęczy i kwiatków z ogródka:)








I szkatułka , pierwsza z kilku , które ostatnio zrobiłam .
Zrobiłam ją  dla koleżanki , wielbicielki koloru niebieskiego, z okazji jej urodzin.
Plus ten bukiecik .
Biedronka też niebieska ☺
Więcej szkatułek pokażę następnym razem.





Wieczko dwustronne.
Może służyc np. jako poduszeczka na igły i można ją chowac do środka pudełeczka.






I jeszcze moje ostanie kwiatuszki , dziś wysiałam nasiona.
I posadziłam w doniczki ostanie zakupy na targu.






A to mój kącik kawowy i oleandry.
Czekam i czekam na pierwsze kwiaty, pewnie jeszcze kilka lat.



Udanych majówek !!


4 komentarze:

  1. Beatko.. Dawno mnie u Ciebie nie bylo ale bynajmniej nie z lenistwa, po prostu wybierajac miedzy postem, w ktorym ma sie znalezc...30 - 40 zdjec a wizytami w blogosferze - wstawie post.. Prawde mowiac nie jestem fanka Tild, bo troche duzo ich jest w necie ale Twoja kolorystycznie dopiescilas tak perfekcyjnie blekitnie ze nie moglam Jej pominac bez slowa :)
    Buziaki sle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna blekitna wypadal pieknie..masz sliczny banerek,,uroczy kacik na kawke w ogrodzie, kwiaty pieknie kwitna..mysle ze dobrze Ci w tym uroczym zakatku,Pudeleczko ciekawe a jakie zdjecia piekne,,czy to efekty nauki pana Kolbara?-...ja tez tak chce umiec..pozdrawiam pierwszomajowo..u nas cudowna pogoda i chyba pojedziemy wozkiem na spacerek..Buziuak

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł przecudnej urody!!! Zdjęcia przepiękne!!! Ja też wysiewam kwiatki ( u mnie astry,onętek i margaretkę) Serduszkę okazałą też mam w ogrodzie:) Cudowna tęcza!!! Pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  4. To dziewczynka pewnie zachwycona tym ślicznym aniołkiem. 80 cm to dość spory jest.
    Moje roślinki coś kiepsko wschodzą, bo dość sucho było, a rzodkiewkę zjadły mi ślimaki!
    Ślicznie będziesz miała w ogródku z tymi kwiatami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.