środa, 6 listopada 2013

Słodka, tildowa biżuteria...






Dziś chciałam Wam pokazać kilka moich biżuteryjnych pomysłów.
Kupiłam na próbę dwa kolory wełny czesankowej i ufilcowałam kilka kul i ślimaczków.
To mój debiut - filcowanie na mokro.
Reszta przyszła mi do głowy już podczas tworzenia naszyjników.
Użyłam różnych szklanych koralików, tasiemek , zawieszek, itp.
Truskawki szyłam sporo wcześniej , czekały sobie w słoiku na odpowiednią chwilę i pomysł , na ich wykorzystanie.
Jako pierwsze ,kolczyki wisienki i truskawki ...








Naszyjniki i bransoletka 












Biżuteria niedługo pojawi się do kupienia TUTAJ.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:)

9 komentarzy:

  1. Beatko, dziękuję za przemiłego maila;)) o różyczkach itp.
    Twoje owocowe kolekcje są bardzo słodkie i urocze;))
    Pozdrawiam deszczowo u mnie , ale różowo mi, jak zaglądam do Ciebie;)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki wisienki są naj, najcudowniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobilo sie u Ciebie pieknie i bizuteryjnie..sliczne te wisienki.)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie i smakowite - cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany debiut biżuteryjno - filcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu! Chyba się trochę zagapiłam! Zakodowałam sobie, że Twoje candy trwa do połowy listopada i pomyślałam, że wpiszę się później, to może trafię gdzieś w środek stawki :) No trudno! Zresztą i tak nie mam szczęścia w losowaniach :)
    Twoje zdjęcia z lasu są super - ten szmaragdowy mech na zwalonym pniu szczególnie mi się podoba.
    "Hobbitem" w wersji filmowej jestem - jak dotąd - zachwycona, zrobił na mnie dużo większe wrażenie niż książka, bo klimatem jest zbliżony do "Władcy pierścieni". Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg.
    A biżuteria jest prześliczna - słodka i starannie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria.Taka mięciutka i kolorowa. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria!!! Zapatrzyłam się na naszyjnik z czerwoną truskawką:))) Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.