wtorek, 12 listopada 2013

Ahoj , czyli marynistycznie...

Dziś chciałam Wam pokazać kilka nadmorskich budowli mojego projektu.
Jedną latarnię morską i trzy domki oraz  dwa domki, wykrój z Tildy.
Ciąg dalszy na pewno nastąpi. Pewnie już w nowym roku.
Temat marynistyczny bardzo wdzięczny , a możliwości tworzenia wręcz nieograniczone.
Od tildowych plażowiczek począwszy , a skończywszy na morskich muszlach, bo i takie można uszyć.














 Przy okazji, mam do sprzedania ten śliczny obrazek (gablotkę ), szczegóły : TUTAJ 







 I na koniec trzy  stojące domki.



Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. Trochę tak powiało latem i morską bryzą, zatęskniłam za wakacjami ech...
    Domeczki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W chłodny listopadowy dzień taka miła odmiana i wspomnienie ciepła, aż czuć morską bryzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki swietne, a ta rameczka kapitalna, wprost idealna do dzieciecego pokoiku w marynistycznych klimatach.Powialo latem.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i wykonanie. Lubię marynistyczne klimaty. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś można u Ciebie rześko odetchnąć!!! Wspaniały klimat tworzą Twoje prace!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.