poniedziałek, 16 marca 2015

Kilka torebek i szydełkowych wytworków

Witam serdecznie :)
Miałam pisać częściej, ale niestety kolejna choroba pokrzyżowała plany...
Dziś pokażę Wam kilka moich prac wykonanych podczas długich, zimowych wieczorów i nocy:)
Patchworkowe wariacje 
z udziałem szydełkowych serduszek.


Torba na laptop dla wyjątkowej Artystycznej Duszy, 
która uwielbia kolor niebieski i niezapominajki



I kosmetyczka






Kolejna patchworkowa torba na laptop lub dokumenty.






Mała torba na laptop i do kompletu kosmetyczka













Kosmetyczki w poziomki








Kolej na torebki z wróżkami Mary Cecile Baker











 To te tkaninki




Naprodukowałam mnóstwo różnych szydełkowych drobiazgów
- grzybki , kwiatuszki , wisienki













Uszyłam podpinki do zasłon
Użyłam gotowej szydełkowej serwetki,
ale pomysł jest mój :)



Pozdrawiam  , życzę dużo słońca, kwiatów na stole, 
radości w sercu ♥


W ramach poszukiwań wiosennych inspiracji 
zapraszam na cudny blog Jany :

6 komentarzy:

  1. śliczności poczyniłaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko podziwiam Ciebie ! To jest cała masa pięknych uszytych drobiazgów i trudnych rzeczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze Beatko, ze sprzatanie wiosenne na blogu zrobilas,,piekne jasne tlo i duze literki,,a prace jak zawsze ladne kolorowe, wesole, sliczne szydelkowe drobiazgi jako dekoracje, ladne torby na craftowe zakupy,a tkaniny w elfiki..ech dlaczego ja ich nie mam?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, szczególnie te dwie ciemne przy końcu prezentacji baaardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo Beata. Viele schöne Dinge stellst du selbst her. Toll sehen deine Taschen aus.Auch alles andere ist
    sehr schön. Schöne Osterzeit wünsche ich dir und liebe GRÜße Jana.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.