wtorek, 8 października 2013

Coś dla Pań ...




A co ?
Biżuteria i  torebki  oczywiście.
I od tych ostatnich zacznę .
A na pierwszy ogień ta, która podoba mi się najbardziej "Secret Garden".
Jak zwykle , pomysł na jej udekorowanie przyszedł mi do głowy sam, podczas szycia.








 








 uszyłam kilka etui na jednorazowe chusteczki, cd.n.n.:) wszak sezon chusteczkowy przed nami...




Kolejna torebka,połączenie granatu z zielenią plus  wielka kokarda.
Granatowy materiał jest w zielone kotwice, a podszewka i dekoracja z frontu to dzika łąka z Dormy.
Solidna torba dla nauczycielki na książki  i  uczniowskie zeszyty .








I jeszcze jedna z konikiem, miała być w stylu folk i z kolorem niebieskim, więc wymyśliłam niebieskiego konika Dala i napis "Dala horse".
Niestety zapomniałam jej sfotografować i mam tylko jedno zdjęcie od koleżanki, do której trafiła.








Kolejną rzeczą będą różne sutaszowe rzeczy (zawieszki i broszki).
Jak widać mistrzynią to ja w tym rękodziele nie jestem, ale nie poddam się , będzie więcej takich prób, aż się nauczę.



  

I jeszcze inne kolczyki.



beżowe truskawki



 fioletowe maczki



kolczyki krawcowej




 naszyjnik z muchomorkiem w łupince orzecha na bis / w zeszłym roku takie robiłam 



i jeszcze muchomorki -zawieszki do telefonu.


Na koniec zielony kot.



Uff, to już chyba wszystkie zaległe rzeczy, jakie miałam Wam do pokazania.
Już drugi tydzień walczę w domu z chorobami moich Pierdusi.
I mam mały zastój twórczy.
Następnym razem postaram się pokazać trochę moich craftowych i nie tylko zakupów, oj nazbierało się tego troszkę. Będzie tez o książkach, itp.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam zdrowia.


10 komentarzy:

  1. Same piękności:) Torba z kokardką bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!, ile Ty tego wszystkiego narobiłaś. Tyle pięknych rzeczy. Oczopląsu można dostać:)

    Torebki wspaniałe. Każda inna i równie piękna. Wspaniałe kolczyki, no i sutasz o którym bladego pojęcia nie mam, więc tym bardziej podziwiam.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności tworzysz.Powodzenia w sutaszu,Serdeczności kochana,Pozdrawiam,I

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki wysyp roznosci..jezeli chorobska üpierdusi sa przeszkoda w tworzeniu bo musisz sie nimi zajac to kiedy Ty te rzeczy szyjesz?,,,nie mow ze nie sypiasz noca..sliczne torby, sutasz mnie urzekl..od dawna sie do niego przygotowuje gromadzac niezbedne akscsoria.Kolczyki w lupince orzecha sa slodkie. bardzop dziewczece a i pozostale tez sa warte noszenia. a kot to moj faworyt.I znow Kamilka sie pyta kiedy uszyjesz "ciociu" kota Ragdolla.?.Ciekawa jestem co nowego wymyslisz bo pomyslow na wciaz fajne prace Ci nie brakuje,Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłe u ciebie klimaty. Będę tu częstszym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile fajnych rzeczy! Torby super; brązowe kolczyki sutaszowe wyglądają jak jakieś żuczki (zainteresowałam się kiedyś sutaszem, ale stwierdziłam, że to jednak nie moja bajka - jeśli to Twoje pierwsze próby, to podziwiam!); te pod "żuczkami" też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to serducho z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihih imina kota źielonego powalajaca))) twój sutasź w porównaniu ź moim to mistrźostwo:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita pracowitość. Piękne rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo magicznie jest w tym Magiczny Zakątku:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.