czwartek, 6 października 2011

Jesiennie w słońcu -spacer po lesie i dyniowe zbiory

  Korzystamy   z tych pięknych promyków słońca ile się da. Chodzimy na długie spacery , szalejemy na rowerach itp. sprzętach (czytaj np.taczka albo hulajnoga). Wyrywamy ostatnie warzywa z grządek, robimy jesienne porządki wokół domu.
  Dzisiaj zebrałam wszystkie dyniowate. Dość późną wiosną je sadziłam , więc dopiero teraz postanowiłam je zerwać, aby skorupki dobrze stwardniały, wtedy przechowają się dłużej. Macie rację pisząc pod moim ostatnim postem , że najładniejsze są te naturalne dyńki.
  Przy drzwiach wejściowych do domu powstała ta oto dekoracja. Znalazłam starą skrzynię , a w niej również m.in. te nożyczki. Wyszorowałam ją dokładnie, trochę sianka i gotowe . Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem napisu na wewnętrznej stronie klapy -coś w stylu np. Belle Jardin . Co o tym myślicie ?








  A to zdjęcia z ostatniego spaceru. Obok naszego domu w lesie jest małe jeziorko, nazywa się Żurawiniec.
Jest tak blisko, że w  lecie słychać nocami  kumkanie żab.
Bardzo lubimy tam chodzić .




















  Zawsze mi bardzo szkoda każdego ściętego drzewa - szczególnie tych starych, których już nie można objąć rękami. a tu panowie szaleją z piłami już od kilku dni :(






  Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich magicznych podczytywaczy!
  Następnym razem napiszę o pięknej niespodziance od Alicji, którą dostałam dzisiaj(wciąż jestem w siódmym niebie), właśnie piszę ten post zajadając czekoladki od niej  i o jesiennych dekoracjach w moim domu , a także pokaże moje najnowsze szwalnicze wytwory - jesienne podkładki na stół.
Buziaki!



do skopiowania :


11 komentarzy:

  1. Ale pięknie tam u ciebie. Uwielbiam lasy i góry:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tutaj u Ciebie i bardzo inspirująco i ciekawie. Czy można zagościć na dłużej? Trafiłam tutaj tropiąc citrasolv - czy już jesteś Szczęśliwą posiadaczką ? Czy dalej pragniesz się podzielić ?
    Jola - jotaju@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miejsce macie na spacery :))
    dekoracja bardzo mi się podoba, u mnie na razie ganek dekoruje zepsuta zmywarka :)) a po ostatnich jesiennych porządkach śladu nie ma tyle liści spadło ;)), no i czekam an te cuda co obiecałaś pokazać ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl z ta dekoracja! Bardzo ladnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne masz te dynie - takie gładkie i kuliste :)
    nożyce wiszące w tle - fajowskie
    a widoków zazdraszczam
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko..piekna natura Cie otacza..zazdroszcze Ci tych klimatow, to pociete drzewo wyglada piekniej niz u mnie najpieknieszy gmach Opery wiedenskiej..Pozdrawiam Milo.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jola - odpisałam Ci :)
    Alicjo, jesteś taka skromna. To Ty mieszasz w jednym z najpiękniejszych miejsc na świecie - nie ja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :)

    Pobuszowałam sobie troszkę u Ciebie i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało to co zobaczyłam. Koniki są świetne, dekoracje wszelakie piękne. Pozwól, że będę tutaj częściej zaglądała :)

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne jesienne klimaty u Ciebie! Skrzynia z nożyczkami i dyniami prezentuje się cudnie (moim zdaniem napis nie zaszkodzi;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie u ciebie a te dynie takie piękne i fotogeniczne:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie jesienne klimaty. Dekoracja z dyniami super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.