wtorek, 12 marca 2013

Słodkie pisanki i zajączki

Wiosna tuż, tuż.
Może jej jeszcze nie widać przez ten śnieg, ale jest już blisko, za rogiem ...


Ja czaruję ją wiosennym banerkiem, śpiewem słowika...

Ostatnio byłam na "starociowej" wyprawie.
Kupiłam także kilka botanicznych różności.
Łupy pokażę niebawem.
A dziś:

Pisanki , a la karczochy  i inne z wykorzystaniem przede wszystkim naturalnych materiałów  - lnu , bawełny, bawełnianych koronek.

Zajączki w różnych kolorach.
Powstała nawet kolekcja dla miłośników B&W:)
W przygotowaniu następne:)




























9 komentarzy:

  1. Przepiękne króliczki:) świetne ze zestawy kolorystyczne z jajeczkami:) jednym słowiem cuda:)!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajączki bardzo ładne ale urzekły mnie jaja. Są super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez sliczne te dekoracje,..nie umiem powiedziec, ktore sa piekniejsze//ale krolik botaniczny chyba wpadl mi w oko i serce.?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na banerku kwitna juz drzewa..piekny banerek a i uklad bloga inny i bardzo przejrzysty.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosennie już u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zajączki kolorowe i świetnie wykończone pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te Twoje szyjątka !...a jaka piękna nowa szata graficzna bloga,...śliczna! (...szkoda,że nie wiem jak się takie cuda z blogiem robi)
    Pozdrawiam serdecznie Małgośka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alr to wszystko pięne! Aż nie mogę się zdecydować, które najbardziej mi się podoba... Te czarno-białe i te lniane... i ten króliczek beżowy w kropki... Cudowne wytworki! Brak mi już słów...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.