piątek, 18 stycznia 2013

Banda z karmnika ...Pokaż swoją ptasią stołówkę...

Czy też dokarmiacie ptaszki?
W naszym karmniku gości bywa bez liku.
A ostatnio widzę same wróble:)
Jak jest słoninka to przyfruwa mnóstwo sikorek, bywają dzięcioły, sójki.
Ale słoninka chwilowo się skończyła , więc karmnik okupują wróbelki . Mój karmnik jest dość prosty i skromny, ale znakomicie sprawdza się w użyciu. A jak wygląda Wasza ptasia stołówka? I czym dokarmiacie ptasią menażerię w zimie? Linki ze zdjęciami do Waszych postów możecie wklejać poniżej. Można też dodać zdjęcie prosto z komputera. Zrobimy konkurs na najfajniejszy, najbardziej przyjazny karmnik dla ptaków. A ja oczywiście ufunduję własnoręcznie uszytą nagrodę. Co Wy na to ??





Osoby biorące udział mogą wspomnieć o tej zabawie na swoim blogu i podlinkować banerek poniżej do tego postu(tak , jak w zwykłym candy).

5 komentarzy:

  1. Super zdjecia zrobilas tym ptaszkom a jaki swietny masz karmnik...my tez dokarmiamy praszki i zwierzatka ale na wsi, tam gdzie mieszkaja dzieci,,przychodzi do naszego ogrodu cala zime sarenka i zajace znajduja tam sianko i warzywka suszone .To zajecie moich dzieci ale zabawe chetnie podam dalej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny karmnik, a zdjęcia przepiękne jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh I love the photos of your birds.
    Lovely
    Eva Agnes

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Twojej uprzejmości powołałam do życia Tildowego Jelonka, możesz sprawdzić zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dodałem link do zabawy. U mnie w karmniku najwięcej jest dzwońców. Są też zięby, grubodzioby, sikory i mazurki. Ptaki karmię słonecznikiem (ulubiony przysmak) i orzechami włoskimi. Pozdrawiam wszystkich ptakolubów.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.