piątek, 25 grudnia 2015

Świątecznie


Znów mamy ten wyjątkowy świąteczny czas ...
Tak wyczekiwany i pełen magii, choć mało zimowy
Pada deszcz, a temperatura typowo jesienna.

Świąteczne kiermasze i zakupy już za nami.
Teraz czas na pieczenie ciast i dekorowanie choinki.
W grudniu udało mi się uszyć , mimo chorowania całej rodzinki :

Anielskie świnki i gąski.
Tildowe , mocno skandynawskie
























Pingwinia  menażeria rodem z Antarktydy




Rudowłosa Alicja


A to krótka fotorelacja z kiermaszów , na których miałam przyjemność
prezentować moje prace :)
Dziękuję serdecznie za zaproszenie Paniom z Zespołu Szkół w Wilkołazie 

















i moje malutkie stoisko na kiermaszu świątecznym GOKSiR w Niedrzwicy Dużej





Dostałam także zaproszenie do wzięcia udziału w Kiermaszu Świątecznym
organizowanym przez miesięcznik " Moje Mieszkanie "
Niestety nie mogłam pojechać ;(


Życzę Wam błogostanu na całe Święta, poświąteczny czas i Nowy Rok.


Pozdrawiam  serdecznie !






8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. świnki urocze !
    Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego Nowego Roku życzy Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego Nowego Roku życzy Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam poświątecznie i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku! Świnki i gąski genialne, zabawne i misternie wykonane :) Fajnie, że udało Ci się wziąć udział w kiermaszach, takie prace trzeba udostępniać i propagować, zwłaszcza w dobie wszechobecnej tandety i chińszczyzny. A Twoje stoisko aż cieszy oczy mnogością kolorów i sympatycznych postaci. No i świetna choinka, ubrana w sposób tradycyjny, co niestety jest coraz rzadziej praktykowane...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda tutaj znalazłam, będę tutaj częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są. Eleganckie. Stoisko najpiękniejsze więc pewnie większość prac się spieniężyło, zwłaszcza te urocze marchewki. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.