poniedziałek, 23 marca 2015

Wiosenne podusie i niezwykłe skrzaty


Jak na marzec przystało, troszkę słońca 
i trochę śniegu było ostatnio.
Wybrałam się ostatnio na łowy i zakupiłam  morze bratków.
Dla mojej Mamy, tradycyjnie te duże, w czterech kolorach.
Sobie wybrałam malutkie, pachnące. 
Przypominają mi troszkę fiołki.
Posadziłam w skrzynkach i już mam namiastkę wiosny.
W lumpku odkryłam same cuda, a więc
-dwa skandynawskie skrzaty.
Ale mają cudne drewniane chodaczki ☺
Idealnie pasują na parapet obok bratków
I wiosenno -wielkanocna dekoracja gotowa:))
Tą cudną , haftowaną serwetkę też tam namierzyłam ...



Słodziaki

Czas na  równie słodkie poszewki na poduszki.
W tildowych kolorkach z muffinkami 
Szydełkowa pasterka z gąską została odkryta 
w tym samym sklepiku , co skrzaty
Była ślicznie zapakowana, 
aż mi było troszkę żal ją rozpakować.




















Zajączki z cukru.
Nie wiem, czy dotrwają do Wielkanocy
-polują na nie dwa łasuchy.

Babeczki z mojej  kolekcji pojemników.



Czas na miętowe podusie  w roślinny ornament.






W tulipany i mimozę
z uroczymi kokardkami po bokach













W kolorowe kwiaty i motyle 
Te przypominają mi już lato.














I która najładniejsza?

Dobrego tygodnia Kochani :))



14 komentarzy:

  1. jak pięknie i wiosennie :) sliczne podousie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne poduchy..piekne tkaniny, wszystkie dekoracje typowo wiosenne, lubie takie klimaty..swietna ta kanka na kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poduchy! A szmatek zazdraszczam, ja nie wie co...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzaty w chodaczkach przecudowne!!! Piękne są też poduchy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne poduszki, bardzo ładne tkaniny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Jestem zachwycona. Anka

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.