środa, 2 kwietnia 2014

Pisanki i Co.

Zapraszam :)
Dziś bardzo świątecznie i wiosennie .
Na początek dwa ptaszki / koguty Tildowe.
Idealne dekoracji.
Uszyte z różnych lnianych tkanin z drewnianymi guziczkami.










Siedzą sobie na półeczce, którą nabyłam ostatnio od Ewy.
Tutaj możecie ją zobaczyć , jak wyglądała przed metamorfozą .
Koniecznie muszę sobie kiedyś kupić kilka farb kredowych.
Kusi przede wszystkim jakość wykończenia, jak i fakt, że nie trzeba wcześniej szlifować
papierem ściernym.
Półkę kupiłam z myślą o łazience, ale póki co, czeka na zawieszenie.
Od Ewy dostałam także tego ślicznego ptaszka.
Idealne uzupełnienie moich wiosennych dekoracji. Dziękuję :)




Skoro się tak chwalę, to pokażę jeszcze coś innego.
Od blogowej koleżanki Gosi dostałam ten oto koszyk z pisankami.
Na zdjęciu tego nie widać, ale jest na prawdę duży.
Idealnie pasuje do moich stylizacji .Świetny pomysł na użycie piórek i te motylki, ach.
Dziękuję raz jeszcze :))




Zrobiłam trochę pisanek,  a może raczej kraszanek?
W latach ubiegłych robiłam takie :
 Karczochy z lnu

Z koronką

W groszki


A w tym roku zainspirowały mnie pisanki od Doroty oraz  w stylu Jeanne d'Arc Living.






Różne połączenia lnu, bawełny i koronki ...





Oklejone papierami, ozdobione koronką , falbankami, kwiatuszkami i medalionami ...

Jestem ciekawa , które Wam najbardziej przypadły do gustu??







Na koniec pochwalę się jeszcze  nowym  banerkiem.
Tło też zmieniłam :)
Pozdrawiam :)







10 komentarzy:

  1. śliczny banerek :)
    jakie piekne jajusia wszystkie mi sie podobają :) i krczaki fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje!!! Ciekawe zdobienia kraszanek!!! A kuraki urocze!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Koguciki cudne !!!
    Pisanki szmaciankowe pięknościowe !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie już Wilelkanocnie ale i też pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dekoracje świąteczne masz już gotowe.
    Super rzeczy. Koguciki bardzo eleganckie, a takie jaja mieć w koszyku to powód do dumy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna parada pisanek, biało szare wpadły mi w oko )

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie sa sliczne ale naj..naj... sa te w duzym koszyku

    OdpowiedzUsuń
  8. Goklejana najladniejsze dla mnie
    .choc i wszystkie sliczne , fajn,a polke nabylas ,,a na te farby to i ja mam chec..

    OdpowiedzUsuń
  9. Te koguty !!! Urocze i bardzo kochane! Sciskam i mysle o Tobie :* K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! ależ u Ciebie piękności, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.