czwartek, 31 października 2013

Puk, puk , to tylko ja

Oj , dawno mnie tu nie było...
Straciłam chyba chwilowo  ochotę na pisanie...
Cóż u mnie , poza smutkami dnia codziennego?
I piękną jesienią na stole i w lesie .



dyniowe zbiory



na spacerze w lesie




nad jeziorkiem




 leśny skrzat:)










 tajemnicze grzyby





wyprawa  po mech




Ostatnio zachwycam się tą piosenką z Królika Piotrusia B. Potter, śpiewa Miriam Stockley :

Perfekt Day

dla mnie absolutnie cudowna...


oraz filmem : Hobbit, tam i z powrotem, i zacieram rączki na kolejną część(już w grudniu).
Pieśń krasnoludów( w polskiej wersji) i ogólnie cała muzyka filmowa w połączeniu 
z  cudownymi krajobrazami Nowej Zelandii - cymes !!

Poza tym czytam Manuelę Gretkowską "Kobieta i mężczyźni".
Namalowałam kolejny obrazek .
Uszyłam i zrobiłam kilka nowych rzeczy, biżuterię, domki ...
Do zobaczenia następnym razem.

Byłam na wystawie pt, Imago, mojej koleżanki, a tam niespodzianka, druga koleżanka , jako modelka.Niesamowite wrażenia, piękne akty, cudowny taniec cienia, nawet tort w kształcie rozerwanego płótna, kobiecość ujawniona...





To tylko kilka obrazów i jakość zdjęć nie najlepsza, ale mój aparat słabo się sprawdza w świetle żarówek.






Postanowiłam dziś ogłosić wyniki mojej jesiennej rozdawajki.
Folkowy ptaszek pofrunie  do Avrea.
Nagrodę pocieszenia zdobywa Luna.
Dziewczyny , przyślijcie mi swoje adresy.


Pozdrawiam jesiennie i melancholijnie  :)





5 komentarzy:

  1. piekna relacja z tego co zrobiłaś i przeżywasz, lesny skrzacik slicznie się komponuje w całośc. Piękne obrazki , znam je od dawna , ale nigdy nie wyszyłam tym bardziej miło popatrzec na nie słuchając cudownej muzyki!!!!!!!!!!!! jestem zauroczona.
    Kiedy patrzę na zdjęcia jesieni to wiem ,że taką ją kocham za niesamowite kolory !
    podobają mi się tez dekoracje jesienne z kolekcja dyń i darów lasu.
    Ja tez czekam na kolejny odcinek Hobbita! , czekamy z całą rodziną , ksiązkowa wersję przeczytałąm juz dawno , na sesję z aktem bym sie nie zdecydowała , ale miło popatrzeć hi hi , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta Twoja jesien,,i taka inna, zielona,,a najfajniejszy jest skrzat..Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zwykle bardzo klimatycznie...widoki, muzyka nawet przesłodki leśny skrzat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejciu Dziekuję za niespodziankę :DDDD hurra ,ale radośc mi sprawiłaś
    a piosenki cudne zakochałam się i ja !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.