sobota, 1 września 2012

Zielono mi ...

Zielono mam w głowie ....
.... Ale pewnie o tym już wiecie ☺

W mojej pracowni powstało ostatnio sporo rzeczy.
Dziś na początek dwie zielone, długonogie  panny ( mają po 80 cm wysokości).

Wzór to anioł Tilda, a reszta to moja fantazja krawiecka.
Wymyśliłam myślę całkiem fajnie te sznurowania na bucikach.
Szydełkowy kwiat zrobiłam z grubego naturalnego sznurka.
Materiał na  sukienkę to prawdziwy vintage. Dostałam od pewnej miłej Pani , m. in. taki kupon materiału z oryginalną starą metką z lat sześćdziesiątych .


Zielona Panna Zuza   - taka lekko rustykalna i  jesienna.







Druga lala to seledynowy anioł. Skrzydła uszyłam tak, by można je było bez problemu odczepić.
Ta Tilda ma już klasyczną buzię .
I jak przystało na anioła -włosy blond ...


Seledynowa Panna Melancholia :













Więcej zdjęć można zobaczyć w mojej Magicznej Pracowni.

Zapraszam :))


A to już zdjęcia naszego małego jeziorka w lesie.
Ostatnio wspominałam o nim TUTAJ.
 W lecie omijały nas burze i deszcze, więc poziom wody opadł jeszcze bardziej:(
Pierwszy raz tak zdarzyło, że wody już prawie nie ma .
Wszędzie kwitnie rzęsa wodna.
Rybki padły z braku tlenu w wodzie.
Ale nadal tam pięknie :
















Wieczorne niebo



I moje pierwsze udane zdjęcie księżyca... z widocznymi kraterami ☺
A prób było wiele , nie jeden raz...
Moim aparatem nie da się zrobić już lepszego zdjęcia.




I na koniec coś słodkiego  - ciasteczka zbożowe.Łatwe do zrobienia. Każdemu się udadzą.
Bierzemy trochę mąki(najlepsza razowa pszenna), 2 jajka trochę tłuszczu , górę płatków owsianych , drugą górę nasionek(słonecznika i dyni), trochę cukru lub miodu i obowiązkowo bakalie, co mamy akurat w zapasie  i co lubimy.
Polecam !!



5 komentarzy:

  1. Prześliczne panny tildowe ci wyszły:) nie wiem która mi się podoba bardziej - porwałabym oby dwie ;) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda panna piękna - jeziorka szkoda , może jesienią będzie więcej wody :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. panny są rewelacyjne :) a zdjęcia ciasteczek to poemat :) wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Zuza ma cudny uśmiech, aż sama się do niej uśmiecham!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.