czwartek, 6 września 2012

Nowe lale i torebki

Ostatnio pokazałam dwie lale tildowe w zielonościach , a dzisiaj kolejne dwie  -tym razem bardziej kolorowe.
Wymodziłam także dwie nowe torebki.
Nie wszystko mogłam skończyć , bo maszyna znów odmówiła posłuszeństwa. To już trzeci raz w tak krótkim czasie.
Nowe rzeczy uszyłam z myślą o Powiatowych Dożynkach w Radawcu. Dożynki odbyły się w ostatnią niedzielę, 2 września. Miałam ten zaszczyt , że część moich prac zaprezentowano na stoisku naszej Gminy:))

Lalki razem:




Ta lala z muchomorkiem w rączce to Róża , a ta z ptaszkiem to Kalina:)












Moim króliczkom w stylu maileg dorobiłam na szydełku różowe marchewki.






 I torebki .Jedna z flagą Union Jack, a druga z pacyfą. Na angielskim materiale w róże chelsea, aplikacje z materiału w drobne paseczki. Obie torby  z powodzeniem pomieszczą format A4.





I wszystko razem spakowane do drogi.



A na dożynkach było tak:



Tylko kilka zdjęć wieńców , bo wyczerpały mi się niespodziewanie baterie.

Serce z jarzębiny i hortensji, kogut , gobelin z kłosów , zapiecek i ule z pszczółkami.








Zmykam piec ciasto . Dziś mam imieniny :))
 Niedługo Was poodwiedzam i nadrobię zaległe maile .
Pa!

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z kazji imienin. A Twoje szyjatak jak zwykle urocze. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! :) Rękodzieło piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności imieninowe przesyłam. Szyjątka urocze. A dożynkowe wieńce niezwykłe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    Jestem u Ciebie pierwszy raz ale wszystko wskazuje na to, że będę zaglądać częściej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście i spokoju z okazji imienin:))) Piękne dzieła szyciowe:) Wieńce też urocze:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze w życiu i nieustającej weny twórczej:))) Prześliczne tildy zrobiłaś:)

    P.S.
    Zapraszam cię serdecznie do nowej inicjatywy na Turkusowym Hamaku
    http://turkusowyhamak.blogspot.com/2012/09/kreatywna-kobieta-miesiaca-nowy-projekt.html#comment-form

    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoznione ale serdeczne zyczenia imieninowe Ci sle i naturalnie musze Cie pochwalic ze pokazals ladne prace i sam jarmark byl bardzo udany..lubie takie klimaty.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nossa...quantas fotos interessantes! E suas bonecas junto com as almofadas estão lindas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Really cute dolls and bags.The harvest festival looks beautiful, love that wreath. Thanks for visiting me!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki lalek mnie zachwyciły! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam www.firuraszkiaszki.blogspot.com Aszka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.