czwartek, 29 marca 2012

Idzie wiosna...

...Idą  Święta Wielkanocne. Przed nami najlepszy okres na zmiany wystroju domu.
Zmieniłam zasłony z zimowych, na kolorowe - wiosenne. Uwielbiam wzory kwiatowe Sandersona,Dorma, Laura Ashley, Cath Kidston , itp . Takie wzory, wbrew pozorom,   świetnie komponują się z drobną krateczką i paseczkami oraz z każdym lnem.I mogą całkowicie odmienić każde wnętrze.
Poczyniłam pierwsze, wstępne przymiarki do Świąt. Na razie tylko na kuchennym stole i przy drzwiach wejściowych do domu. Na pewno jeszcze wszystko poprzestawiam , tymczasem jest tak:











Obrus na stół powstał z zasłony:))


W kuchni zawiesiłam takie różane zasłonki :






Najnowszy zakup :




 Poduszka - kartka pocztowa , kupiona na wyprzedaży w Jysku :





Zamówiłam takie Sheridan, czekam na przesyłkę:



Przedstawiam Wam moją ulubioną maskotkę - retro Króliczkę . Mam ją od kilku lat. Jest ubrana w sukienkę z koronką. Na głowie ma kapelusik z kokardką, a w łapce trzyma  bukiecik :))
W tym roku postanowiłam zawiesić ją w koszyku wiklinowym na dworze, przy drzwiach wejściowych.









Na przygarnięcie czeka jeszcze ta para króliczków:)



Witam serdecznie moją setną obserwatorkę,Magdę z bloga Sielskie Klimaty :))

Buziaki !!



6 komentarzy:

  1. Beatko...ale z Ciebie pracus,,tyle fajnych rzeczy zrobilas, super zmiany w domku, ladny karczoch na parapecie okiennym, kroliczki przecudne.Kuchenna zaslonka w roze mnie powalila..napisz mi na meila gdzie moge ten material kupic i tez ten nastepny.Sheridan-gdzie zamowilas, podaj mi linka do strony..musze je miec bo tez robie w domu na wsi wielkie bom i musze cos miec pieknego na przyjazd moich gosci.Gniazdeczko z karczochem i ptaszkiem swietne...kiedy Ty , Beatko to robisz majac dwoje dzieci w domu...ja nie moge dokonczyc torby szmacianej na wiosne, bo brak mi czasu,,pozdrawiam Was milo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam po raz pierwszy na blogu. Trafiłam tu za sprawą wyszukiwania zasłonek do kuchni. Chciałabym się zapytać gdzie dostała Pani ten piękny materiał/zasłonkę w róże z pierwszego zdjęcia?

      Usuń
    2. Witam po raz pierwszy na blogu. Trafiłam tu za sprawą wyszukiwania zasłonek do kuchni. Chciałabym się zapytać gdzie dostała Pani ten piękny materiał/zasłonkę w róże z pierwszego zdjęcia?

      Usuń
    3. Trafiły mi się kiedyś w SH( ciuchlandzie):))
      Pozdrawiam serdecznie !!

      Usuń
  2. Kochana, jest pięknie, wiosennie i świeżo. Czuje się wiosnę! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.