środa, 25 stycznia 2012

O nowej książce Tone Finnanger " Tildas Varideer "

 Zaciekawiona najnowszym rękodziełem i ostatnim wpisem naszej blogowej koleżanki Kasi z  bloga o intrygującym tytule Zjawa ciągła światła białego:), poszukałam więcej informacji na temat najnowszej wiosenno-letniej książki twórczyni Tildy -Tone Finnanger.
Książka na razie tylko w języku norweskim. W wersji angielskiej  ukaże się dopiero w maju.
 Szwalniczym motywem przewodnim książki jest moda z lat '50 i w tym duchu szyte są stroje dla lal, czyli sukienki w stylu pin-up, spódnico-spodnie, płaszczyki , itp.Ogólnie królują groszki:)
Oprócz tego kilka fajnych pomysłów na uszycie np. girlandy z muffinek, malutkich torebek wizytowych, czy też fajnego żuczka z czułkami z drucika i guzików.
Pojawiają się także nowe wzory tilldowych materiałów (fajny odcień pastelowej zieleni oraz duck egg) i papierów scrapkowych oraz do pakowania , a także wiele innych fajnych ogrodowych i rękodzielniczych  gadżetów.
Ogólnie, kolekcja nieduża , ale wniesie na pewno powiew świeżości i  ożywienia do świata miłośników Tildy.


Miłego oglądania.




































12 komentarzy:

  1. no to se powzdychałam......marzenie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko nacieszone !!!
    Piękności !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. No to bedzie to ksiazka perelka..bo widze ze foto sliczne..Pozdrawiam milo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam raz - wróciłam do początku...
    obejrzałam drugi raz - wróciłam do początku...
    obejrzałam trzeci - wróciłam...
    i czwarty... i piąty...
    :) ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to byle do maja :)
    i będę żebrała brata o szybką wysyłkę z UK :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny Książki "Tildowe" po polsku są w Empiku.
    "Przytulne dekoracje", "Radosne dekoracje" oraz "Dekoracje na Boże Narodzenie" wyd.Buchmann. Mam "Radosne dekoracje" (tytuł norweskiego oryginału " Tildas Hus") w cenie 39,90 wiec myślę, że cena dość przystępna w porównaniu z wydaniami obcojęzycznymi. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :)) :))... chciała bym zaprosić Ciebie do obserwowania mojego bloga z góry diękujac za odwiedziny ... Jeżeli chodzi o to co zobaczyłam na Twoim blogu to jestem pod wrażeniem :))).. jest po prostu bajkowo Pozdrawiam Beata :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super, w groszeczki, oh jak bym chciała umieć szyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuje sobie Twojego bloga u mnie ;)
    pozdrowienia ślę wakacyjne

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.