wtorek, 4 stycznia 2011

Świąteczne dekoracje -ciąg dalszy

  Kontynuując mój poprzedni post , chciałam Wam pokazać jeszcze kilka moich pomysłów.


WIESZAK Z ANIOŁKAMI ( LALKAMI )
  Do tej dekoracji zainspirowała mnie Ita.
Wieszak znaleziony na strychu " po babci ", wyczyściłam go papierem ściernym. W planach mam zamiar
go pomalować, bo przed  świętami zbrakło mi na to czasu.
Jedną lalę zrobiłam na szydełku, drugą uszyłam ręcznie z różnych skrawków materiału.

Tak wieszak wyglądał przed ( przy okazji widać na zdjęciu także stary wieniec, owinięty sizalem -całe lato wisiał w pełnym słońcu i bardzo wypłowiał ) :






po :



 Do pomalowania wianka użyłam farby w sprayu białej i srebrnej.
Na oknach przykleiłam śnieżynki z malutkich serwetek koronkowych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.